Back to top

Egyedülálló, online adventi vásárral gazdagítja a magyar fogyasztók karácsonyi élményeit a #vegyélhazait

Miközben sorban érkeznek a hírek arról, hogy az idei adventi vásárok a járványveszély miatt országszerte elmaradnak, addig a Marquard Media új kezdeményezésével számos hazai kisvállalkozást támogatva ad újszerű választ erre a hiátusra a #vegyélhazait Adventi Vásárral az online térben.

„Nemcsak azért izgalmas kezdeményezés a miénk, mert ilyen kivitelezésű online adventi vásárra még nem került sor Magyarországon, hanem azért is, mert ezzel a projektünkkel – a #VegyélHazait márka alapvető ígéretéhez hűen – kiváló magyar alkotóknak adtunk újabb lehetőséget és platformot, hogy bemutatkozzanak a karácsonyi vásárlásra nyitott nagyközönségnek 2020. november 24. – december 6 között” – nyilatkozik Takács-Balogh Zelma, a Marquard Media Magyarország Event divíziójának vezetője.

– A márka kapcsán alapvető céljaink közé tartozik fejleszteni és bővíteni alkotóink értékesítési és kommunikációs lehetőségeit, továbbá az alkotók igényeit feltérképezve közösségi eseményeket, vásárokat, webinarokat szervezni, amivel segítjük őket, hogy minél nagyobb körben bemutatkozhassanak és értékesíthessék termékeiket akár országos szinten.

Ehhez járul hozzá a már 370.000 tagot számláló FB-csoportunk, a weboldal, számos speciális értékesítési program, valamit rendezvényeink sora. Ebben az évben már két sikeres vásárt is szerveztünk a #vegyélhazait-alkotóknak, a Mammutban és Kecskeméten. Nagyon várjuk, hogy a mostani online vásár után jövőre ismét élőben mutatkozhassanak meg alkotóink országos turnéinkon.”

„Jelen esetben az alkotóknak nem volt más dolguk, mint hogy regisztráljanak és nevezzenek be a www.vegyelhazait.hu/adventivasar weboldalon az adventi vásárra, a Marquard Media pedig garantálja számukra az ismertséget és a forgalmat a Joy, az InStyle, az Éva, az Éva Advent magazinjainak, digitális és social media-felületeinek segítségével és egy promóciós videóval, amelyben bemutatjuk a vásárt és a szolgáltatókat – mondta Tóth Csilla, a #vegyélhazait community managere.

- A vásár tehát november 24-én indul az online térben, és azért érdemes benne részt venni, mert a #vegyélhazaittól megszokott módon, színes adventi kavalkádra számíthatnak a látogatók.

A karácsonyi dekorációktól, koszorúktól a különleges élelmiszereken, italokon át kiegészítőket, kozmetikumokat, ékszereket és gyerektermékeket kínálunk alkotóink segítségével. Feltétlenül szeretnénk hangsúlyozni, hogy ennek a vásárnak a rendkívülisége magában a #vegyélhazait márka ígéretében rejlik. Mégpedig abban, hogy olyan magyar alkotóknak teremtünk megnyilvánulási, megmutatkozási lehetőséget, akiknek különleges vagy páratlan a kínálatuk, illetve olyan látogatókkal teremtjük meg a kapcsolódási lehetőséget számukra, akik maguk is hangsúlyozzák, hogy a magyar, a kivételes, az egyedi alkotókat, alkotásokat keresik és hajlandóak értük akár többet is fizetni.

Reméljük, hogy ez az új kezdeményezésünkkel ismét hozzájárulunk a hazai kisvállalkozások felvirágoztatásához és támogatásához.”

„A Marquard Media Shopping & Style portfóliója (InStyle, JOY, JOY-Napok, ShoppieGo, Shopaholic) számára mindig is kiemelten fontos volt a fenntartható divat, a magyar tervezők, képzőművészek, helyi vállalkozások támogatása. Azért hívtuk életre 2020 tavaszán a #vegyélhazait mozgalmat, hogy elérésünket felhasználva segítsünk szélesebb körben bemutatni a magyar márkákat és a mögöttük álló alkotókat, s mindemellett felhívjuk a figyelmet a hazai termékek vásárlásának fontosságára, mind környezettudatos, mind gazdasági szempontból. Utóbbit a koronavírus-járvány csak még inkább felerősítette, hiszen a gazdasági megtorpanás alatt nehéz helyzetbe került hazai márkák fennmaradása lett a tét, de nagy örömünkre az összefogás és a márkák által is tapasztalt pozitív hatások szívmelengetőek.

A közösségimédia-mozgalom és Facebook-csoport hihetetlen népszerűsége csak még inkább bebizonyította, láthatóvá tette mindenki számára, hogy rengeteg tehetséges alkotó tevékenykedik itthon, és számtalan lelkes, magyar termékre nyitott vásárló figyeli érdeklődve a munkásságukat.

Új márka született! A #vegyélhazait egy olyan misszió lett számunkra, amelyet szívügyünkként igyekszünk tovább vinni és méltó helyére emelni, médiaelérésünkkel és üzleti tapasztalatainkkal, kapcsolatainkkal segítve a magyar márkák, kisvállalkozások működését, egy közösségbe gyűjtve őket az irántuk érdeklődő közösséggel. Ennek következő állomása (számos egyéb közül) a #vegyélhazait online adventi vására” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media Magyarország ügyvezető igazgatója.

Forrás: 
Marquard Media

Népszerű agrárszaklapok

Ezeket olvasta már?

Ugrásszerűen nőtt a növényi eredetű élelmiszerek eladása

Egy friss felmérés szerint január első hetében 50 százalékkal több növényi eredetű élelmiszert vásároltak a fogyasztók az Egyesült Királyságban, mint a tavalyi esztendő ugyanezen időszakában. A növekedés hátterében két fő ok áll. Lássuk, mik ezek.

A világ egyik legdrágább fogása: 60 millió egyetlen halért

A tokiói piac rendszeres új évi árverésén 200 000 dollárért, mintegy 60 millió forintért kelt el a tonhal, mely a tavalyi árhoz képest jelentős visszaesést mutat. Az említett kékúszójú tonhalat 20,8 millió jenért, azaz pontosan 202, 197 dollárért adták el az első aukción a Toyosu halpiacon miután az ünnepeket követően újranyitott.

Európa "zöldség-gyümölcs" kapuja Hollandia: 120 országból importálnak

Hollandia 2020-ban ismét bebizonyította, hogy a zöldség-gyümölcs világkereskedelem fontos szereplője. Külföldi eladásai 6%-kal, 12,9 milliárd euróra emelkedtek a GroentenFruit Huis adatai szerint. Ez elsősorban a rotterdami kikötőn keresztül érkező áruk továbbértékesítésének köszönhető.

Áruellátás hiány, kikötői káosz, egyszóval: Brexit

A brit szupermarketek zöldség- és gyümölcspolcai konganak az ürességtől, ez jól szemlélteti a brexit, illetve a koronavírus együttes hatását az áruszállításra és ellátásra, ugyanis a kikötőkbe érkező kamionosokra az eddigieknél sokkal több papírmunka vár.

Mads Mikkelsen a sztárja az új Carlsberg reklámnak

A Carlsberg leleplezte legújabb reklámját, melyben alkoholmentes sörüket népszerűsíti. A vállalat úgy döntött, hogy eljött az ideje az alkoholmentes sörök piacának fellendítéséhez, ezért a Carlsberg 0.0 promóciós reklámjához a híres dán színész, Mads Mikkelsen-t kérték fel, hogy főszereplője legyen a videónak.

A méhészeknek is megterhelő volt az elmúlt időszak

A tavalyi év mindenki számára rendkívüli megpróbáltatásokat hozott, a koronavírus-járvány az egész társadalomra és a gazdaság minden szektorára hatással volt és következményei még sokáig velünk lesznek. A méhészeknek is megterhelő volt ez az időszak, de nem állhattak le a mindennapi teendők.

Lényegesen felgyorsítja a közép-európai EU-gazdaságok kilábalását az EU helyreállítási alapja

Várhatóan jelentősen gyorsítja a közép- és kelet-európai EU-gazdaságok kilábalását a koronavírus-járvány okozta sokkból az Európai Unió helyreállítási alapja, különösen jövőre - áll a Fitch Ratings szerdán Londonban ismertetett tanulmányában. A nemzetközi hitelminősítő előrejelzése szerint 2022-ben a magyar hazai össztermék (GDP) csaknem 7 százalékkal - az országcsoporton belül a leggyorsabb ütemben - növekszik.

Jelentősen megdrágultak az élelmiszerek

Tavaly decemberben a fogyasztói árak átlagosan 2,7 százalékkal magasabbak voltak az egy évvel korábbinál és 0,3 százalékkal az előző havinál; 2020-ban az előző évhez képest átlagosan 3,3 százalékkal nőttek az árak - közölte csütörtökön a Központi Statisztikai Hivatal (KSH).

Már árban is egyre versenyképesebb a növényalapú burger a húspogácsával

Az Impossible Foods Inc. - növényi alapú burger pogácsákat, azaz Impossible Burger elnevezésű termékeket forgalmazó vállalat -, bejelentette, hogy közel 15%-kal csökkenti árait az amerikai élelmiszerforgalmazó vállalatok számára, így növelve a keresletet a húshelyettesítő termékeik iránt.

Brexit: Új időszak kezdődött

Lezárult a brexit, azaz véget ért a brit EU-tagság 11 hónappal ezelőtti megszűnésével kezdődött átmeneti időszak. Január 1-jével új szabályok érvényesek az Egyesült Királyság és az Európai Unió kapcsolatrendszerében. Múlt év végén, hosszan elhúzódó tárgyalássorozatot követően sikerült megállapodásra jutnia a feleknek, azáltal sikerült mérsékelni a britek kilépésével járó károkat.